pingiskalle.blogg.se

Träning och annat konst:igt.

Torsdagstema - Ett streck. Kritstrecksrandigt, japp!

Publicerad 2013-09-26 20:52:08 i Allmänt,

Veckans torsdagstema presenteras av http://bokkei.blogg.se/.
 
Idag är temat "ett streck" och efter många om och väldigt många men får jag lägga upp två bilder på temat.
Anledningen till att jag överhuvudtaget fixade en blogg var att jag ska vara med på det och börja använda lite fantasi igen och börja skapa saker. Den har liksom försvunnit sen man fått andra saker att göra...
 
Här kommer två! Eller tre, beroende på hur man ser på det.
 
Ett streck.
 
Kritstrecksrandig?
 
Dörren har Anna målat i blackboardfärg och jag ville göra något stort, så jag tog mig an den. Fick dock sudda ut allt gulligt som skrivits på den sen färgen kom upp, men man får skriva nytt :D
 
Dexter och Taurus ville vara med mest hela tiden och var i vägen - mest hela tiden, det också.
 
NAJS.
 
Jag är nöjd ändå med skapandet, och jag är glad för jag är nöjd.
 
 

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2013-09-26 22:23:00

AH roligt att du gjort något lite annorlunda, du tänker utanför pappret:)

Torsdagstemat är nytt även för mig, andra gången jag var med nu men kan inte vänta till nästa tema, mycket roligt sätt att skapa och träffa andra kreatörer tycker jag!

Svar: Ja, precis! Andra gången för mig med, men det sätter ju fart på hjärnan lite känner jag och det är nog exakt vad jag behöver nu i vinter.Dina var tuffa! GIllar stilen!
KARL RUNESON

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Publicerad 2013-09-26 23:36:06

men va coolt!

Svar: Rätt så! :D
KARL RUNESON

Postat av: Älsking

Publicerad 2013-09-28 17:58:56

Vad bra det blev älsking! Du är grym! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela